سوله دست دوم با رنگ اپوکسی

در فرآیند اجرای پوشش دهی و رنگ آمیزی اسکلت سوله نیاز به راهکارهایی وجود دارد که سطوح فلزی استراکچر از هر گونه سطح سست و لغزنده ، گرد و خاک ، مواد روغنی و گریس و پوشش های رنگی قدیمی تمیز شوند.

یکی از راهکارهای صنعتی که برای پاکسازی مواد زاید از روی سطوح فلزی به کار می رود ، سند بلاست می باشد که با توجه به شرایط کار از مسباره و سیلیس استفاده بیشتری می شود.

سند بلاست به خاطر ماهیت صنعتی خود و تولید آلایندگی (ذرات سیلیس و شن صنعتی ) متناسب برای اجرا در شهرک های صنعتی می باشد و بر روی سطوح صنعتی کاربرد بالایی دارد.

تفاوت اپوکسی زینک ریچ و اپوکسی رویه در رنگ آمیزی سوله

در بین پوشش های اپوکسی این دو پوشش – اپوکسی زینک ریچ و اپوکسی رویه رال – در رنگ آمیزی صنعتی نقش مهمی دارند و با داشتن مقاومت های عالی مکانیکی و شیمیایی در برابر عوامل خورنده پوشش ایده آل برای پوشش دهی می باشند.

اپوکسی زینک ریچ در واقع نوعی پرایمر یا ضد زنگ محسوب می شود و با داشتن فلز روی در ساختار شیمیایی خود یک لایه مقاوم و به مانند گالوانیزه بر روی سطوح فلزی ایجاد می کند و نقش عمده این پوشش صنعتی ، ایجاد سطحی عایق در برابر عوامل اکسایش و زنگ زدگی ایجاد می کند.

به طور کلی پوشش های اپوکسی هر کدام نقشی تخصصی را بر عهده دارند و با کنار هم استفاده شدن این رزین های مختلف یک پروژه تکمیل و با کیفیت کامل اجرا می شود.پوشش های اپوکسی در سوله دست دوم برای شهر هایی با آب و هوای شرجی مانند بندر عباس ، کیش ، گناوه و … نقش بسیار مهمی در طول عمر سازه دارد .

سازه هایی که در پوشش پوشش آنها از رنگ اپوکسی استفاد شده است ، نسبت به سازه های بدون رنگ اپوکسی برتری دارند.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!