روش ساخت سوله مرغداری

روش ساخت سوله مرغداری


این طرح‌های مرغداری رایگان به جوجه‌های شما کمک می‌کند تا خانه‌ای امن و خوبی داشته باشند که در آن بتوانند شکوفا شوند. یک مرغداری خوب باعث خوشحالی جوجه های شما و تخم گذاری زیاد می شود.
(در روش ساخت سوله مرغداری)ساختن مرغداری یک پروژه چوبی نسبتاً ساده در آخر هفته است. طرح‌های مرغداری رایگان در زیر به شما نشان می‌دهند که چگونه یک جوجه‌خانه بسازید و شامل نقشه‌ها، فهرست مواد و دستورالعمل‌های ساختمانی می‌شود که آن را به گزینه‌ای آسان و کم‌هزینه نسبت به خرید جوجه‌خانه تبدیل می‌کند .


دانیل فیشل / صنوبر


در این روش ساخت سوله صنعتی مرغداری در این طرح های مرغداری رایگان در اندازه های مختلف از مرغداری های بسیار کوچک تا بزرگ موجود است. بسیاری از پلان ها را می توان تغییر داد تا اندازه مرغداری نهایی را نیز تغییر دهد یا می توان از آنها به عنوان ایده و الهام بخش مرغداری استفاده کرد.

آشیانه درهم


این طرح رایگان به شما کمک می کند تا یک مرغداری کوچک بسازید که برای حیاط خلوت شما مناسب است. این یک قفسه بزرگ 6×3 با فضای بیرونی برای فعال و شاد نگه داشتن جوجه های شما است.
عکس ها و نمودارها به همراه یک اینفوگرافیک بسیار باحال به شما در ساخت این مرغداری کمک می کند.

طرح مرغداری شهری از آشیانه درهم


در این روش ساخت سوله مرغداری در اینجا یک طرح مرغداری رایگان به نام “قصر” وجود دارد که ممکن است اندازه کوچکی داشته باشد، اما از نظر سبک و عملکرد بزرگ است. در یک محیط شهری عالی به نظر می رسد، اما در کشور نیز در خانه خواهد بود.
عکس‌ها، نمودارها و طرح‌های اولیه زیادی به شما کمک می‌کند که ساخت این قصر مرغداری را در کمترین زمان ممکن شروع کنید.

بانوی بز


Lady Goats این طرح مرغداری رایگان را بر اساس طرحی به ارزش 2200 دلار از ویلیامز سونوما طراحی کرده است . شما می توانید آن را با هزینه بسیار کمتری بسازید.
این جوجه کوچولو دارای یک بام سبز است و در کوچکترین حیاط خلوت جای می گیرد.
دستورالعمل های روش ساخت سوله مرغداری ساخت و تعداد زیادی عکس رنگی به شما کمک می کند تا این مرغداری رویایی را به واقعیت تبدیل کنید.

آنا وایت


آنا وایت یک طرح مرغداری رایگان درروش ساخت سوله مرغداری طراحی کرده است که به شکل یک سوله اولیه ساخته شده است .
دارای دو در (یکی به اندازه انسان و دیگری به اندازه مرغ)، یک پنجره و یک جعبه تودرتو.
این طرح شامل لیست خرید، دستورالعمل‌های ساختمان، نمودارها، عکس‌های رنگی و ساخت‌های ارسالی توسط کاربر بر اساس طرح است.
این طرح مرغداری رایگان برای مرغداری ثابت است در روش ساخت سوله مرغداری که ساخت آن بسیار آسان و کاملاً مقاوم در برابر آب و هوا است.
چگونه یک مرغداری بسازیم

بیلدیزی


با این طرح مرغداری رایگان با فضای اضافی برای ذخیره سازی و یک دریچه ، می توانید هشت جوجه را در خود جای دهید .
در روش ساخت سوله مرغداری این طرح مرغداری رایگان شامل جزئیات زیادی از جمله طرح‌هایی از همه طرف‌های مختلف، جزئیات مربوط به اندازه‌گیری‌ها، فهرست مواد، طرح‌های جعبه تودرتو، و اطلاعاتی در مورد نحوه نصب تهویه است.

مزرعه تندر پایین شرق


مزرعه Downeast Thunder دارای یک طرح مرغداری رایگان دوست داشتنی است که یک مرغداری 4×8 می سازد که شامل حیاط، دویدن، تمیز کردن فضای باز و برق است. این طرح تنها به یک سوله ارزان برای انجام فعالیت خود نیاز دارد.

 

مزرعه تندر پایین شرق

 

قلم مرغ قابل حمل


چیدمان این طرح مرغداری رایگان در روش روش ساخت سوله مرغداری بسیار آسان است زیرا در اصل از لوله های PVC ساخته شده است.
سه سبک مختلف از مرغداری های پی وی سی در اینجا موجود است، از جمله یک گزینه کوچکتر و قابل حمل که در حیاط خلوت قرار می گیرد.

طرح های خانه و باغ


این جوجه 18 جوجه را در خود جای می دهد که به محوطه حصارکشی شده، فضای داخلی و جعبه های تودرتو برای 3 مرغ دسترسی خواهند داشت.
این طرح بسیار دقیق قفسه مرغ DIY شامل نمودارها، فیلم ها و یک لیست برش است. این شما را در هر مرحله از ساختن خانه مرغ از جمله نحوه ساخت جعبه های تودرتو، تختخواب، سینی زباله، دویدن و موارد دیگر راهنمایی می کند.
چگونه از طرح های خانه و باغ یک مرغداری بسازیم.

مارسیا استراوب / گتی ایماژ


این طرح قفسه مرغ قابل حمل یک پروژه روز سریع را ایجاد می کند زیرا شامل یک خانه سگی به سبک انباری است که از قبل ساخته شده است همراه با حصار برای ایجاد پناهگاهی برای جوجه های شما. برای این امر شما می توانید از سوله دست دوم استفاده نمایید.

اما، اگر مهارت‌های اولیه نجاری و صبر زیاد دارید، می‌توانید یک قفس عالی بسازید که مرغ‌های شما را برای سال‌های آینده به راحتی در خود جای دهد. قبل از شروع، چند نکته را مرور کنید.

صنوبر / استیون مرکل


در روش ساخت سوله مرغداری خود عجله نکنید. مطمئن شوید که طرح‌ها، طرح‌ها، و به همه متغیرهای دخیل در یک قفس فکر کرده‌اید – هزینه، اندازه، قابلیت حمل و نگهداری مداوم. عملکرد قفس خود را در نظر بگیرید. درها باید به سمت داخل باز باشند نه به بیرون. در غیر این صورت، پرندگان شما ممکن است راه خود را پیدا کنند. به تهویه فکر کنید، شاید چند پنجره کشویی برای آن روزهای گرم تابستان اضافه کنید. مهمتر از همه، حداکثر تعداد جاندار را که قصد دارید در این سوله نگهداری کنید، مشخص کنید.به علت حساسیت سوله در این طرح شما می توانید به خرید سوله دست دوم اقدام نمایید.

آشپزخانه بخار


اگر با نجاری و دنیای پروژه‌های خودتان تازه کار هستید، یک طرح مرغداری را در یک کتاب یا آنلاین پیدا کنید که مراحل را با جزئیات طی می‌کند. ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید یا بر اساس آن برنامه ها بسازید. حتی ممکن است در حین سرریز کردن آن برنامه ها، ایده خوبی به دست آورید. تمام ایده های خود را بنویسید.

صنوبر / مارگو کاوین


مراحل خود را بنویسید طرح هایی از قفس خود بسازید. فهرستی از مواد و تجهیزات مورد نیاز تهیه کنید و تمام جزئیات را در نظر بگیرید. قفسه مرغ خود را به درستی اندازه کنید.

صنوبر / آناستازیا ترتیاک


ممکن است برای اجازه دادن به جوجه های خود برنامه ریزی کنید، اما آیا آماده هستید که در مزرعه شرط بندی کنید که به آنها اجازه دهید همیشه این کار را انجام دهند؟ جوجه ها زمانی سالم تر و شادتر می شوند که فضای بیشتری برای جوجه کشی راحت داشته باشند. لانه های تنگ باعث نوک زدن پرندگان تهاجمی به یکدیگر و انتشار سریعتر بیماری می شود.
اگر پرندگان شما به دویدن در فضای باز دسترسی دارند، حداقل 2 تا 3 فوت مربع به ازای هر پرنده در داخل قفس و حدود 4 فوت مربع به ازای هر پرنده در دویدن بدهید. هرچه بزرگتر بهتر. اگر پرندگان شما در تمام زمستان در حال جمع شدن هستند (جوجه ها سطوح برفی را دوست ندارند)، به ازای هر مرغ 5 تا 10 فوت مربع مساحت داشته باشید. برای پرندگانی که در تراکتور مرغ بدون قلم در فضای باز محبوس می شوند، مطمئن شوید که حداقل 5 فوت مربع برای هر پرنده دارید.
جوجه ها دوست دارند روی انبوه چوب ها، بالای آبخوری ها یا دانخوری هایشان و حتی سقف قفس خروس کنند یا بنشینند. آنها ترجیح می دهند برای جلوگیری از انگل های زمینی روی زمین خم شوند. و نشستن در مدفوع خود را دوست ندارند.
میله های خمیده ای را که حداقل 2 تا 3 فوت از زمین فاصله دارند (آنها دوست ندارند خیلی پایین باشند) تهیه کنید. برای هر مرغ حداقل 6 تا 10 اینچ فضای جوجه کشی برنامه ریزی کنید. اگر ارتفاع تیرک‌های خروس‌کشی بیش از 4 فوت باشد، به راهی برای بالا آمدن نیاز دارند، مانند تخته‌ای با نوارهای چوبی برای پله‌های موقت.

 

صنوبر / آناستازیا ترتیاک

 

صنوبر / آناستازیا ترتیاک


قفس شما باید محکم باشد. همچنین باید کفی محکم داشته باشد تا راکون ها و دیگر شکارچیان را از خود دور نگه دارد. اگر چند موجود حیله گر دارید که پرندگان خود را شکار می کنند، می توانید به حصارهای توری برقی نگاه کنید. اما نیازی به افراط در ساخت و ساز وجود ندارد. با استفاده از مواد بازیافتی در پول خود صرفه جویی کنید.

صنوبر / آدرین لگاولت


شما می توانید در هزینه های قفس خود صرفه جویی کنید، با استفاده از چرخه یا استفاده از مواد مستعمل و ساختن چیزهای عالی از آنها. استفاده از مواد بازیافتی فوق العاده است اما تا حدی. شما نمی خواهید از چوب های فرسوده، پوسیده یا مواد بی کیفیت استفاده کنید که به سرعت فرسوده می شوند. گاهی اوقات ممکن است بی‌نظمی‌های یک پنجره خراشیده شده خیلی سخت باشد. اگر مبتدی هستید، این می تواند به سرعت باعث ناامیدی زیادی شود و ممکن است این مورد ارزش وقت گذاشتن را نداشته باشد. در صورت وجود، حاضر باشید ایده را کنار بگذارید.

صنوبر / استیون مرکل


هدف برای یک جعبه لانه برای هر چهار تا پنج مرغ حداقل 1 . جعبه های لانه نیز باید چند فوت از زمین فاصله داشته باشند، در غیر این صورت معمولاً استفاده نمی شوند. به این فکر کنید که چگونه از بیرون قفس به جعبه های لانه دسترسی خواهید داشت تا بتوانید به راحتی تخم ها را جمع آوری کنید .

قفس ثابت Movable vs 


وقتی صحبت از قفسه ها می شود، دو گزینه وجود دارد: قابل حمل و ثابت. یک قفس متحرک کوچکتر و سبک تر می شود. شما می توانید پرندگان را حرکت دهید تا آنها را روی چمن تازه بچرخانید. همچنین اگر خانه‌ها را جابه‌جا می‌کنید، می‌توانید این قفس را با خود ببرید. برعکس، یک قفس کاملاً ثابت معمولاً قابل توجه تر و گران تر است. اگر قرار است گله بزرگی داشته باشید، این نوع بسیار منطقی است.

صنوبر / استیون مرکل


اگر یک قفسه ثابت دارید، به یاد داشته باشید که باید چندین بار در سال آن را حذف کنید. شما باید یک درب با اندازه کامل را در برنامه ها بگنجانید تا انسان بتواند به راحتی وارد شود و آن را تمیز کند. اگر از روش بستر عمیق برای کف قفس استفاده کنید، در نهایت برای باغچه خود کمپوست خواهید داشت.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!