سایر نکات خرید سوله انبارداری

سوله دست دوم، یکی از راه های خرید سوله به شمار می رود که ویژگی های فراوانی را می تواند به دنبال داشته باشد. امروزه در علم مهندسی از روش های نوین زیادی برای ساخت و ساز استفاده می شود و در این میان، ساخت سوله یکی از این روش های خیلی خوب است. به کارگیری روش ساخت خاص و متریال مصرفی این سازه ها، ویژگی های فراوانی برای بخش صنعتی به همراه دارد. یکی از این ویژگی ها امکان جا به جا کردن این سازه ها یا به طور آسان تر، فروش اسکلت اصلی سوله به عنوان سوله دست دوم با قیمت مناسب خواهد بود.
در واقع خرید سوله دست دوم به دلیل آماده و ارزان‌ تر بودن به هدف بسیاری از متقاضیان سوله تبدیل شده است. روش طراحی و ساخت این سوله ها به روشی است که اسکلت اصلی به راحتی قابلیت جدا سازی را خواهد داشت و در شرایط مورد نظر، این سازه قابلیت جا به جایی را دارد. با توجه به دلایل ذکر شده خرید سوله دست دوم می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده از این نوع سازه ها باشد علاوه بر این ویژگی‌ ها قیمت سوله دست دوم بسیار مناسب تر است در حقیقت افرادی که بودجه زیادی ندارن و نمی توانند سوله نو خریداری کنند می توانند به راحتی سوله دست دوم بخرند.


مقایسه سوله دست دوم و نو


سازه های فولادی یکی از بهترین گزینه های با ارزش برای کسانی هستند که به دنبال سازه های ارتجاعی هستند. اگر به دنبال صرفه جویی اندکی در هزینه هستید، سوله دست دوم گزینه خوبی است. قیمت سوله دست دوم ارزان تر است شما میتوانید به راحتی تماس بگیرید و از قیمت سوله دست دوم مطلع شوید و آن را با قیمت سوله نو مقایسه کنید. با اطلاع از قیمت سوله ها می توانید تصمیم بگیرید کدام به صرفه تر است.


مزایای سوله دست دوم


● قیمت سوله دست دوم
این امر بدیهی است زیرا قیمت پایین تر همان چیزی است که بیشتر شرکت ها را در وهله اول به سمت سوله دست دوم می کشاند. اما دقیقاً چقدر با انتخاب واحدهای دست دوم صرفه جویی می کنید؟ تخمین می زند که صرفه جویی در هزینه ها 25 درصد باشد.
● خرید سریع
با سوله های دست دوم می توانید از تاخیرهایی که معمولاً ناشی از مشکلات ساخت و همچنین مسائل مربوط به مجوز است جلوگیری کنید و تا زمانی که تمام مدارک لازم مرتب باشد و بودجه در دسترس باشد، روند مذاکره طولانی نخواهد شد.
● محکم و پایدار
یک واحد مستعمل ممکن است دقیقاً در سطح یک سوله جدید عمل نکند، اما این بدان معنا نیست که قابل اعتماد نیست. سازه های قدیمی هنوز هم می توانند محکم و پایدار باشند. به یاد داشته باشید، دست دوم مترادف با درجه دوم نیست. شما می توانید بسیاری از واحدهای با کیفیت خوب را در آنجا پیدا کنید.
● آسان برای جمع آوری
اجزای سوله های دست دوم اغلب شماره‌گذاری شده‌اند، که باعث می‌شود همه چیز در کنار هم قرار گیرد. نقشه های نصب و چیدمان معمولاً برای راهنمایی بیشتر نیز گنجانده شده است.


ویژگی سوله دست دوم


● ویژگی های این سازه های ساخته شده از پیش مهندسی شده به شرح زیر است:
● طراحی مستحکم که طول عمر مطلوب را فراهم می کند.
● مقاومت در برابر گرد و غبار، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش.
● نصب و ساخت سریع، به عنوان سوله های متداول متخاصم.
● طراحی بهینه مقاوم در برابر آتش.
● جایگزین ساخت و ساز مقرون به صرفه
ما به عنوان تامین کننده مجموعه ای از سوله های صنعتی دست دوم در کشور برای ساخت این سازه ها از مواد اولیه مرغوب و جدیدترین تکنولوژی هم تراز با استاندارد استفاده می کنیم.
این طرح ها به دلیل استحکام بالا، ساخت بادوام و نصب آسان، به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. ما این سوله ها را در اندازه های مختلف و سایر مشخصات مرتبط با قیمت های بسیار مقرون به صرفه به مشتریان خود ارائه می دهیم.


خرید سوله دست دوم


خرید سوله دست دوم مقرون به صرفه هستند ، زیرا نیازی به صرف هزینه زیادی برای ساخت و نگهداری آنها نخواهید داشت. آنها از نظر ساختاری نیز سالم هستند، بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن واحد به دلیل یک بلای طبیعی باشید. حداقل این چیزی است که می توانید از سوله های جدید انتظار داشته باشید. اما آیا می توان از دستگاه های دست دوم نیز چنین انتظاری داشت؟
قیمت سوله دست دوم نقش مهمی در خرید آن دارد. به این دلیل است بسیاری از صاحبان کسب و کار سوله های دست دوم انتخاب می کنند.
با این حال، برخی از مردم در مورد عملکرد این سوله ها پس از سال ها استفاده، به علاوه میزان تعمیر یا بازسازی که ممکن است نیاز داشته باشند، تردید دارند. اگر یک ساختار دست دوم را در نظر می گیرید اما مطمئن نیستید که آیا این سازه برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر بنابراین اول باید تمام معایب و مزایای آن را بررسی کنید.


در طول ساخت و ساز سوله دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟


موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام ساخت و ساز به آنها توجه کنید. اول موادی است که استفاده خواهد شد. تامین کننده ای را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند. دوم استخدام پیمانکاری است که بتواند در مدیریت صحیح کار ساخت و ساز به شما کمک کند. همچنین به دنبال مهندسانی باشید که بتوانند کارمندان را تحت کنترل خود نگه دارند و این به شما کمک می کند تا از تاخیرهای خاص جلوگیری کنید. شما همچنین باید کارمندانی داشته باشید که در عملکرد خود بسیار حرفه ای هستند. آنها باید به شدت در این زمینه با تجربه کافی آموزش ببینند. همچنین باید مجوزهای مختلف، بررسی مشتریان و الزامات بیمه را مرور کنید تا ایده دقیقی در مورد کار به دست آورید.


مواردی که باید قبل از نصب سوله در نظر بگیرید


قبل از نصب سوله ها مواردی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. این شامل طیف گسترده ای از موارد مانند کل هزینه آن، ایمنی و تجربه افرادی است که آن را نصب می کنند. مهمتر از همه، افرادی را استخدام کنید که تمام مدارک پزشکی را به همراه داشته باشند و اعتبار مجوزها را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که تخمین تقریبی دارید تا کار را به موقع انجام دهید. جنبه های مربوط به هزینه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می تواند تأثیر عمده ای بر کل پروژه داشته باشد.
سخن آخر
سوله های سازه ای که در صنایع برای ذخیره سازی مواد اولیه یا تولید محصولات استفاده می شوند، به نام سوله های صنعتی نیز شناخته می شوند. این سوله های صنعتی برای انبارها، کارخانجات، باغ ها، کارگاه ها، کارخانه های ذخیره سازی و غیره استفاده می شوند. کانکس های صنعتی بسته به نیاز می توانند ابعاد کوچک یا بزرگ داشته باشند. مراحل مختلفی در ساخت سوله های صنعتی مانند بازرسی محل، برنامه ریزی، طراحی، ساخت قطعات، نصب و غیره انجام می شود، اما مهمترین مرحله ساخت قطعات است که برای به دست آوردن و حفظ استانداردها، استقامت و مزایای مختلف دیگر باید بهترین کیفیت را داشته باشد. در واقع سوله ها به صورت نو و دست دوم عرضه بازار می شوند. قیمت سوله دست دوم نسبت به سوله های نو ارزان تر است و به همین دلیل سوله های دست دوم در بازار محبوب تراند.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!