نکات خرید سوله انبارداری

نکات خرید سوله انبارداری

در این مطلب شما را با مهم ترین و طلایی ترین نکات خرید سوله انبارداری آشنا می کنیم. سوله ها به منظور تاسیس واحدهای تولیدی ، سوله صنعتی ، انبار و … تاسیس می شوند. در نکات خرید سوله انبارداری به مواردی اشاره می کنیم که شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. زیرا این سازه دارای تنوع زیادی در طرح و آلیاژ است و باید در این زمینه از اطلاعات خوبی برخوردار باشید.

نکات خرید سوله انبارداری چیست؟

 اگر مطالب قبلی وب سایت ما را دنبال کرده باشید به خوبی می دانید که سوله های جزو سازه هایی محسوب می شوند که کاربردهای مختلفی دارند .بسیاری از صاحبین کسب و کارها ترجیح می دهند فعالیت خود را در سوله ها راه اندازی کنند. اما برخی دیگر از سوله ها به عنوان انبار استفاده می کنند. اگر شما هم قصد دارید از این سازه به عنوان نگهداری محصولات یا کالاها استفاده کنید با ما همراه باشید تا به نکات خرید سوله انبارداری اشاره کنیم.

امنیت

امنیت موضوعی است که نه تنها در سوله های انبارداری بلکه در سوله صنعتی و سوله تولیدی نیز حائز اهمیت می باشد. بهترین مکان برای تاسیس سوله در هر شهر، شهرک های صنعتی است. زیرا کارخانجات زیادی در کنار یکدیگر قرار گرفته و موقعیت مناسبی دارند. اغلب شهرک های صنعتی فاصله زیادی با شهر ندارند و به دلیل وجود نگهبان و دوربین های مدار بسته ، تردد افراد کنترل می شود و اجازه خروج هیچ کالا یا محصولی بدون مجوز وجود نخواهد داشت. پس اگر قصد خرید سوله دست دوم را دارید به سراغ شهرک های صنعتی بروید.

نکات خرید سوله انبارداری چیست

قابلیت ها

اجازه کردن سوله مشترک یکی از راهکارهایی است که برخی از صاحبین مشاغل آن را انتخاب می کنند. زیار هزینه کمتری برای آن ها دارد و می توانند به طور روزانه نیز اجاره بها را پرداخت کنند. اما اگر شما قصد خرید سوله ارزان یا سوله نو را دارید باید امکانات مختلف آن مانند سکوی بارگیری ، نورپردازی، وجود سیستم تهویه مطبوع ، قابلیت اضافه کردن سایر امکانات ، ابعاد دهانه و سقف سوله را در نظر بگیرید. در بسیاری از فعالیت های صنعتی نیاز به نصب جرثقیل سقفی است. آیا سوله ای که قصد خرید آن را  دارید امکان نصب جرثقیل سقفی را دارد؟

سبک یا سنگین

سوله ها به دو صورت سبک و سنگین تولید می شوند. سوله های سبک دارای سقف های قوسی شکل هستند. در مطالب گذشته تحت عنوان سوله ubm به طور مفصل راجع به ویژگی های آن صحبت کردیم. امروزه سوله های سبک به عنوان سوله های مدرن شناخته می شوند که امکان راه اندازی اغلب فعالیت ها در آن وجود دارد. اما سوله های سنگین از تیرورق ساخته می شوند و به دلیل وزن بسیار زیادی که دارند امکان جابجایی آن ها به حداقل می رسد. زمان تولید سوله های سبک کوتاه تر از سوله های سنگین است به همین دلیل توصیه می شود از سوله های سبک استفاده کنید.

سازگاری سوله با کسب و کار شما

از دیگر نکات خرید سوله انبارداری این است که با کسب و کار شما تناسب و سازگاری داشته باشد. آیا می خواهید از سوله انبارداری برای نگهداری کالاهای خشک استفاده کنید؟ یا قصد دارید ماده غذایی و سردخانه ای را در آن قرار دهید؟ قطعا استفاده از سوله به منظور نگهداری مواد سردخانه ای دارای حساسیت بیشتری است. به طور مثال این سازه ها باید تحمل دمای زیر 18 درجه سانتی گراد را داشته باشند. کف ، دیواره و سقف سوله های سردخانه ای باید قابل شستشو باشد تا بتوان نظافت آن را تامین کرد.

اغلب سوله هایی که برای فریز کردن مواد استفاده می شوند دارای پوششی از جنس ورق گالوانیزه در کف ، سقف و دیواره است. پالت ها و قفسه هایی که در این سوله ها تعبیه می شود باید از دیوار و کف به میزان 50 سانتی متر فاصله داشته باشد.

نوع محصول

محصولی که قصد دارید آن را در سوله انبارداری نگهداری کنید دارای چه ویژگی هایی است؟ وزن ، شکل ، حجم و بسته بندی آن چگونه است؟ آیا محصول به صورت بسته بندی نگهداری می شود یا فله ای؟ آیا محصول از نظر خواص شیمیایی تاثیراتی را به همراه دارد؟ پاسخ به تمام این پرسش ها از مهم ترین نکات خرید سوله انبارداری است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید.

امکانات اساسی

منظور از امکانات اساسی شامل آب ، برق ، گاز و تلفن است. در برخی از مواقع علاوه بر انبارداری شاهد راه اندازی کسب و کار در همان سوله هستیم. پس بهتر است که از قابلیت ها و امکانات اساسی بهره مند باشد. علاوه بر مواردی که به آن ها اشاره کردیم سایر نکات خرید سوله انبارداری شامل راه های ارتباطی و نزدیکی به شهر ، فاصله معقول با مراکز مختلف و … می تواند در انتخاب این سازه موثر باشد.

سایر نکات خرید سوله انبارداری

سایر نکات خرید سوله انبارداری

در بخش قبل به مهم ترین موارد در این خصوص اشاره کردیم. در این قسمت می خواهیم شما را با جوانب دیگری از خرید سوله نو و سوله دست دوم آشنا کنیم. یک سوله باید به تناسب با کاری که در آن راه اندازی می شود زیباسازی شود. به طور مثال برخی از خریداران قصد دارند از سوله به عنوان تالار عروسی استفاده کنند. قطعا زیبایی در این شغل حرف اول را می زند.

در حال حاضر تولید سازه هایی مانند سوله دارای هزینه های خاص خود می باشد. اما اگر بخواهیم به طور کلی بررسی کنیم باید بگوییم که هزینه ساخت سوله انبارداری به مراتب بیشتر از خرید یک ملک است .شاید تصور کنید که متریال به کار رفته در سوله ها نسبت به ملک ضعیف تر اند. در صورتی که انواع سازه های خرپا ، تیر ورقی ، ubm و … کاملا مقاوم و مستحکم هستند و در برابر حوادثی همچون زلزله و طوفان مقاوم می باشند. توصیه می کنیم برای خرید سوله انباری داری یا خرید سوله دست دوم به سراغ شرکت های معتبر و شناخته شده بروید. این شرکت ها قادر اند سفارش شما را با بهترین متریال و کم ترین هزینه انجام دهید.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!